Billboardy „Kochajcie siÄ™ mamo i tato”. Katolickie treÅ›ci na ulicach Polski
Zapewne każdy z nas widziaÅ‚ wielkie banery z hasÅ‚em „Kochajcie siÄ™ mamo i tato” stojÄ…ce przy ulicach, mniejsze plakaty na przystankach czy wiÄ™ksze wiszÄ…ce na budynkach bloków czy kamienic promujÄ…ce ideÄ™, by siÄ™ nie rozwodzić.

O co chodzi w tej akcji?
Jest to ogólnopolska inicjatywa katolickiej Wspólnoty Trudnych MałżeÅ„stw SYCHAR, zaÅ‚ożona w 2003 roku przy koÅ›ciele Å›w. Wincentego Pallottiego w Warszawie, która już na wstÄ™pie obiecuje, że „Każde trudne sakramentalne małżeÅ„stwo jest do uratowania”.

WedÅ‚ug Wspólnoty Trudnych MałżeÅ„stw SYCHAR, która promuje siÄ™ na billboardach „Kochajcie siÄ™ mamo i tato”, do rozwodu nie powinno dojść – nawet, gdy jedno z małżonków jest już w nowym zwiÄ…zku czy nawet wówczas, gdy w małżeÅ„stwie jest przemoc lub problem uzależnienia jednego z partnerów.

Charyzmatem Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR jest dążenie jej członków do uzdrowienia sakramentalnego małżeństwa, które przeżywa kryzys.

Z danych GUS wynika, że w 2019 roku rozwiodło się w Polsce 65341 par, z czego ponad 43 tys. w miastach. Najwięcej rozwiodło się par w woj. mazowieckim, na drugim miejscu znalazły się małżeństwa z woj. śląskiego.

Banery i Billboardy sfinansowała fundacja jednego z najbogatszych Polaków w Polsce, właściciela firmy EKO-OKNA. Właściciel fundacji Mateusz Kłosek jest osobą bardzo wierzącą i angażuje się w działania religijne.
- Autor artykułu i fotografii red. Marek Śliwiński
Co za beÅ‚kot.. Nie ważne czy siÄ™ kochacie, czy mąż CiÄ™ bije, czy żona ćpani połączÄ… dzieci. NajważniejszÄ… ta katolicka paplanina… Gdyby Bóg istniaÅ‚ to by za takie bzdury do piekÅ‚a zsyÅ‚aÅ‚ 😉